dinsdag 12 november 2013

Weer in de Bieb!

Ja, het is weer een feit! Ik sta weer in de Bibliotheek te Winschoten met mijn viltpoppetjes.
Het was wel allemaal druk druk gisteren. Ik heb eerst gewerkt tot 18:00 uur en was tegen 18:25 uur thuis. Gauw een broodje naar binnen gewerkt en om 18:45 uur stond mijn vriendin Claudia al voor de deur om me te helpen de spulletjes bij de bieb te krijgen. Geen tijd dus om even uit te rusten.
Daar aangekomen zijn er 2 vitrinekasten klaargezet en kon ik aan de slag. Ik had echter maar tot 20:00 uur de tijd, want dan zou de Bibliotheek sluiten, dus het was wel even stressen. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar ik ben nog niet helemaal tevreden. 
*********************************************************************************
Jeugdafdeling
Woensdagmiddag ben ik weer heen geweest en met hulp van mijn dochter Wincke, hebben we de vitrinekast op de volwassenafdeling veranderd.

En het resultaat zien jullie hieronder.
Ik ben er blij mee.


Volwassenafdeling

                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.