zondag 10 november 2013

Op naar de Bieb

2 Weken geleden was ik in de Bibliotheek om het boekje op te halen van Erik of het klein insectenboek, waar ik sprak met één van de medewerkers daar. Zij vroeg mij of ik wel weer wilde exposeren met mijn viltpoppetjes. Ik heb na enige aarzeling toch weer ja gezegd. Enige aarzeling, omdat ik niet veel nieuwe dingen heb. Dat vond ze niet erg. Er waren vorig jaar zulke leuke reacties op geweest, dat ze het leuk vond wanneer ik weer kwam. Ze wilde graag 2 vitrinekasten, één op de begane grond en één op de kinderafdeling. Ik ga mijn best doen, om er weer iets leuks van te maken. Ben nog met iets groots bezig, wat ik later dit jaar er neer wil zetten. Maar eerst even kijken hoever ik kom.
A.s. dinsdagavond ga ik ze inrichten. Dus, voor degene die vorige week niet op de Hobbybeurs zijn geweest, en het toch nog graag willen zien, kunnen vanaf woensdag 13 november een kijkje komen nemen in de Bibliotheek in Winschoten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.