vrijdag 22 november 2013

Herfst/Sinterklaas tafel op school

Ik ben net weer thuis. Ik ben weer op school geweest om de tafel weer mooi aan te kleden voor de kinderen. Ik was het vorige week helemaal vergeten! Dom dom, maar ja, dat kan gebeuren he?
Toen ik kwam was de tafel leeg. En kon ik aan de slag gaan. Ik heb ervoor gekozen toch nog wat herfst op de tafel te laten staan en heb er een stukje Sinterklaas bij gedaan. Ik hoop dat de kinderen het mooi vinden. 

Dit is ook meteen een mooie gelegenheid voor mij om een oproep te doen aan mijn trouwe lezers/lezeressen. Ik ben op zoek naar mooie lappen velours stof, die ik kan gebruiken voor de tafel op school. De lap moet zo'n 2 meter bij 1,5 meter zijn. Maar mag ook wat kleiner zijn.Ik zoek nog een mooie donker blauwe en witte lap, maar andere kleuren mogen ook. Bijvoorbeeld bruin of bordeaux rood of een mooie groene kleur.
Alles is welkom. Dus als je nog een oude lap hebt liggen en je doet er niks meer mee, denk dan aan mij.

Hier het resultaat van vanmiddag:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.