zondag 6 oktober 2013

Herfsttafel op school is en feit

Afgelopen vrijdag was het dan zover, met 2 tassen aan de fiets ben ik naar
 Heiligerlee gefietst. Het was heerlijk weer en was er dan ook zo. 
Op de Christelijke school Mons Sinaï, waar Juf Esther al op mij wachtte.
Heb eerst een kleine rondleiding gehad en was meteen verkocht! Wat een lief
 en knus schooltje. Voelde mij meteen op mijn plek.
Juf Esther liet mij toen de tafel zien, waar de herfsttafel moest komen. 
Ik schrok toch wel een klein beetje, want hij was toch iets groter, dan ik gedacht had.
 Ik maakte mij zorgen of ik wel genoeg spulletjes bij me had. We hebben de oude spulletjes eraf gehaald, het doek uitgeklopt en zijn mijn poppetjes neer gaan zetten. Gelukkig heeft Esther mij geholpen, want in presenteren ben ik toch niet zo'n ster.
 En dit is het resultaat:




Ben er toch wel trots op. Nu maar hopen, dat de kindertjes het ook leuk vinden! 
Want daar doe ik het tenslotte voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.