zondag 13 oktober 2013

Groen licht voor de Hobbybeurs!!

Jaaa, eindelijk de toezegging gekregen, dat ik op de hobbybeurs mag staan. 
Ik weet het inmiddels al een week en ben nu dan ook druk bezig nog het één en 
ander te maken. En in mijn hoofd druk bezig om te bedenken hoe ik het straks allemaal wil gaan neerzetten. Dat vind ik nog best moeilijk. Ik heb een leuke klomp voor het thema Sinterklaas gemaakt en ben nu bezig met een heel mooi nieuw pakketje van Tintangel, dat heet: Een cadeautje, van ons voor jullie. Komt uit een nieuwe kerst-serie. Ik ben er helemaal verliefd op! Ik wil uiteindelijk de serie compleet, maar moet het nu even doen met het eerste pakketje. Ik schrijf daarom vandaag maar een klein stukje, want mijn handen jeuken enorm om te verder te gaan met dit pakketje. Dat doen ze trouwens al de hele maand 'jeuken' haha. Juist omdat ik zoveel leuke dingen op mijn pad krijg. Daar krijg ik energie van! 

Hierbij een foto van de klomp

Goed gelukt! Ben ik best trots op.

Dit was een enorm karwei om het erop te borduren!

Tadaaaa het eindresultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.