zondag 20 oktober 2013

Druk bezig met voorbereiden

Op het moment druk bezig met de voorbereidingen voor de Hobbybeurs.
Mijn vader heeft vorige week een soort van stander gemaakt, zodat ik mijn lampjes mooi op kan hangen en het straks een hele gezellige stand wordt. Thuis al het één en ander uitgestald om te kijken hoe ik het allemaal wil gaan neerzetten straks. Ook nog wat leuke standers en andere dingetjes gekregen om het allemaal leuk te kunnen presenteren. En ..... ook nog gauw wat dingetjes erbij aan het maken. (alsof ik al niet genoeg heb!!) hahaha. Ach ik kan het gewoon niet laten en ik bruis van de creatieve energie, sinds ik weet, dat ik er mag staan. Dus hieronder een foto van mijn laatste pakketje. Weer één van Atelier Tintangel, heel lief. En? straks in het echt te bewonderen op de beurs natuurlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.