zondag 9 december 2012

Kerstboom bijna klaar!

Nog niet zo lang geleden heb ik van Renske een mooie houten Kerstboom gekregen. 
Eéntje gemaakt door Frans, haar man. Hij had deze ook voor haar gemaakt. 
Ik ben er erg blij mee! Dit jaar dan ook geen echte kerstboom, maar iets heel anders. 
Eerst heb ik hem geverfd en daarna haakjes in gemaakt, dit ging een beetje moeilijk en heeft Frans mij daarbij een handje geholpen, want er moest toch nog een plankje bij en de top moest aangepast worden. (dank je wel Frans!) Ik heb besloten er gedeeltelijk viltfiguurtjes in te maken. Daar ben ik mee begonnen en hij is bijna klaar. Als verlichting heb ik gekozen voor glazen waxinehouders, die ik ingespoten heb met lijm en daarna in de poedersneeuw heb gerold. Het resultaat is erg leuk geworden. 


Verder heb ik boompjes gemaakt en mocht deze versieren met soort kleine pareltjes, die je erop plakt, door deze te verhitten en het lijm laagje smelt. Deze mocht ik van Renske gebruiken. 


Gisteren heb ik nog 4 gnoompjes gemaakt. 2 voor in de boom bij Renske en 2 voor bij mij in de boom. Veel plezier ermee renske!



En zo ziet mijn kerstboom er nu uit! Waarschijnlijk komt er nog wel iets bij, maar dat horen en zien jullie wel.

1 opmerking:

  1. Mooi hoor! Zal binnenkort even een foto plaatsen van mijn boom met de gnoompjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.