zaterdag 1 augustus 2015

Diep schamen

Tja, de titel zegt het al. Ik schaam me diep, dat het alweer een poosje geleden is, dat ik wat op mijn blog heb gezet. Ik ben het afgelopen half jaar niet zo heel erg creatief geweest, omdat ik erg veel last van m'n arm heb gekregen van het vele haken. Het is ook zo leuk wat je allemaal kunt maken! En ik heb gewoon teveel gedaan, maar stilletjes aan pak ik het toch weer een beetje op en begin ik weer hier en daar wat te maken. Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen van de dingetjes die ik gemaakt heb. Ik schrijf nl. nu op mijn IPad en daar heb ik nog geen foto's op staan. Dus ... tot gauw!
Het Bijenlichtje van Atelier Tintangel

Cadeaulabel van Atelier de Klaproos

2 vogeltjes van Atelier Tintangel

Lavendelkrans van Atelier Tintangel

Een Angry Bird voor mijn neefje

Dit was nog een project die ik vorig jaar heb gehaakt. Kerststal

Hommeltjes van Atelier Tintangel

Vlinder van Atelier Lindelicht

En de herfstslinger van Atelier Tintangel

Ik heb toch wel weer meer gemaakt, dan ik gedacht had hihi. In de vakantie heb ik best veel gemaakt, dat is dan toch weer het voordeel van af en toe regen op de camping! Hahaha. Gelukkig heb ik met naaien
minder last van mijn arm, dus kan ik dat lekker verder doen. Tot een volgend berichtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.