vrijdag 14 augustus 2015

Wat een drama

Ik baal als een stekker! Ik was in de schuur op zoek naar wat zelfgemaakte herfstblaadjes en ging de plastic boxen bij langs waar ik mijn gemaakte dingetjes in bewaar. De eerste boxen geopend... Niks aan de hand. Toen opende ik de derde box en het krioelde er van de motten!!! Brrrrr, ik kreeg er de kriebels van! Heb de box meteen buiten gezet en geprobeerd de werkjes eruit te vissen, die nog te redden waren. Wat een drama, het huilen stond me nader dan het lachen. Gelukkig heb ik nog het één en ander kunnen redden, maar daar zitten ook dingetjes bij die half aangevreten zijn. Ik ben toch erg verdrietig. Heeft er iemand een idee, hoe ik dit kan voorkomen in de toekomst? Ik gebruik boxen, die je kunt afsluiten, maar blijkbaar is dit niet voldoende.

Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.