zondag 12 januari 2014

Expositie in de Bieb houdt op en op school komt de wintertafel

Tja, wat vliegt de tijd! A.s. dinsdagavond haal ik alweer mijn spulletjes uit de Bibliotheek.Er zijn weer leuke reacties op geweest, waar ik erg trots op ben. 
Maar hier houdt het gelukkig niet mee op. Van de week heeft de juf mij namelijk gevraagd een wintertafel te maken op school en daar heb ik heel veel zin in. Ben al wat dingetjes aan het verzamelen om het leuk aan te kleden en ben hier en daar wat ideetjes aan het opdoen. Want ik wil er iets moois en sprookjesachtig van maken! Ik hoop dat me dat gaat lukken. Wordt in ieder geval een enorme uitdaging voor mij.
Binnenkort zal ik het resultaat op mijn blog zetten.

Maar eerst heb ik nog even mijn kleine tafeltje in de huiskamer winters aangekleed.
Laat de winter nu maar komen! Zoals het er nu buiten uitziet lijkt het wel Lente!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.