vrijdag 27 december 2013

Kerstdagen weer gehad, een klein beetje voorbereiden op de lente.

Tja, daar schrikken jullie zeker van, maar ik wil graag alvast wat dingetjes gaan maken voor de Lentetafel voor op school. Ik heb daar nl. nog niet veel voor op voorraad. Dus ga ik daar nu alvast mee beginnen. Ik heb al een hele leuke Paashaas liggen, klaar om te maken en ben gisteren begonnen met een vogelhuisje. Ik weet,  het is nog een vroeg, maar ja, heb nog veel te doen.
Hier alvast een foto. Hij is nog niet af, maar het begin is er.


Ik ga er een paar van maken in verschillende kleuren, zo wordt het een vrolijke boel! Nog wat vogeltjes erbij en poppetjes. Ik verheug mij nu al op de Lente! Maar ja, ik hoop wel, dat we eerst nog een mooie winter krijgen.
Ik hou jullie op de hoogte!

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.