dinsdag 27 november 2012

Expositie is een feit!

Dinsdagavond was het dan zover. Ik was gelukkig een uurtje eerder vrij van m'n werk, zodat ik direct naar de Bieb toe kon. Ik had de auto al van tevoren ingepakt, dus de auto voor de Bieb geparkeerd en alles uitgeladen. 
Ik had in principe 2 vitrines tot mijn beschikking, die al klaar stonden. Uiteindelijk zijn het toch 3 geworden. En het resultaat mag er wezen, al zeg ik het zelf. Na hard werken, was ik om half 8 helemaal klaar. Ook is Renske nog even langs geweest met leoni, want die waren veel te nieuwsgierig! Dat vond ik hartstikke leuk.
Ik hoop dat er veel mensen komen kijken en een berichtje achterlaten in mijn gastenboekje. De expositie is t/m januari te bewonderen.





2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.